آیا سرنوشت صنعت ماکارونی در انتظار کارخانه های تولید فرنچ فرایز میباشد ؟

در این مقاله با نکات مهم در رایطه با سرمایه گذاری در پروژه تولید فرنچ فرایز آشنا خواهید شد

در سالهای نه چندان دور کارخانه های تولید ماکارونی ،مانند کارخانه های تولید فرنچ فرایز پرسودترین پروژه های صنایع غذایی بود

در سالهای نه چندان دور کارخانه های تولید ماکارونی مانند کارخانه های تولید فرنچ فرایز یکی از پرسودترین پروژه های صنایع غذایی بودند

زمانی که تولید ماکارونی در اوج خود بود

در سال‌های نه چندان دور تولید ماکارونی یکی از پر سودترین و جذاب‌ترین  پروژه های صنایع غذایی بود و به همین دلیل علاقه‌مندان و سرمایه گذاران و کار آفرینان بسیاری در صدد تولید این محصول برآمدند و افرادی نیز با هدف دستیابی به سودهای مقطعی اقدام به ارائه تجهیزات و خطوط غیر استاندارد و بی کیفیت تولید ماکارونی نمودند. از میان این سرمایه گذاران علاقه مند به تولید ماکارونی، بسیاری با تهیه ماشین آلات غیر استاندارد و بی کیفیت ، بصورت کارگاهی و با ظرفیتهای پایین و نامعقول  اقدام به تولید ماکارونی نمودند. تولید محصول  بی کیفیت  همراه با هزینه های بالای تولید ، حاشیه سود کم و فرسودگی زود هنگام خط تولید ، بخشی از معایب این واحد های تولیدی کوچک بود.از طرفی دیگر ، سرمایه گذارانی  هم با دید بلند مدت و به صورت کاملا علمی و با تهیه پیشرفته ترین و به روز ترین خطوط تولید دنیا و با ظرفیتهای منطقی و معقول اقدام به  تولید ماکارونی باچشم انداز تولید محصولی با کیفیت و صادرات محور نمودند . 
 

خروج تولید کنندگان ضعیف از چرخه تولید

تولید کنندگان ضعیف و کوچک به تدریج و یکی یکی از چرخه تولید خارج شدند ، اتفاقی که ممکن هست برای کارخانه های تولید فرنچ فرایز هم رخ دهد

استفاده از تجهیزات غیر استاندارد علت ورشکستگی

پس از مدتی آن دسته از تولید کنندگانی که  از تکنولوژی های نوین  در تولید بی بهره بوده و  از تجهیزات غیر استاندارد و بی کیفیت استفاده می نمودند و با ظرفیتهای پایین و نا معقول به  تولید ماکارونی بی کیفیت می پرداختند ، در  مقایسه با تولید کنندگان بزرگ و معتبر این محصول  به دلیل  هزینه های بالای تولید و حاشیه سود کم  و کیفیت پایین محصول ، به تدریج و یکی یکی از چرخه تولید خارج شدند به طوری که در حال حاضر دیگر حتی اسمی از آنها وجود ندارد و کاملا به فراموشی سپرده شده اند .و این در حالی بود که تولید کنندگان معتبر که با استفاده از پیشرفته ترین خطوط روز دنیا نسبت به تولید محصولی بسیار با کیفیت اقدام نمودند ، ماندگار شده  و حتی روز به روز  توسعه یافته و همچنان از سود طلایی و سرشار تولید ماکارونی بهره مند میگردند و برند آنها به خوبی در ذهن هر مصرف کننده ای حک گردیده است .

هنوز تعداد کمی از کارخانه های تولید فرنچ فرایز در کشور وجود دارد
با توجه به مصرف بالای خلال سیب زمینی در کشور و تقاضای زیاد در بازارهای صادراتی هنور تعداد کارخانه های تولید فرنچ فرایز در کشور کافی نمیباشند

تولید فرنچ فرایز در ایران هنوز در ابتدای مسیر خود هست

اطمینان داشته باشید که این موضوع در  بازار تولید خلال سیب زمینی ( فرنچ فرایز ) هم اتفاق خواهد افتاد .تولید خلال سیب زمینی در ایران هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد و هنوز کارخانه های تولید فرنچ فرایز زیادی در کشور تاسیس نشده اند. با اینکه تولید فرنچ فرایز سود بسیار بالا و چشمگیری دارد و سرمایه گذاری در تولید این محصول برای سرمایه گذاران بسیار جذاب و سودآور می باشد  ولی تنها تولید کنندگانی می‌توانند از سود طلایی و سرشار  این پروژه بهره‌مند گردند که بصورت علمی و با ظرفیت منطقی و با پیشرفته ترین و به روز ترین خطوط تولید دنیا اقدام به تولید خلال سیب زمینی با چشم انداز تولید محصولی صادرات محور بنمایند .سرمایه گذارانی که با خطوط غیر استاندارد و با ظرفیت پایین (کمتر از ۲ تن محصول در ساعت) و با دیدگاه تولید و فروش در بازارهای کوچک و محدود ، وارد این صنعت شوند ، مطمئنا امکان رقابت و بقاء نخواهند داشت و به سرنوشت تولید کنندگان فراموش شده ماکارونی دچار خواهند شد. 

نکات مهم قبل از اینکه به لیست کارخانه های تولید فرنچ فرایز بپیوندید
لطفا اصول ذیل را سرلوحه پروژه خود قرار دهید تا آینده پروژه خود را تضمین نمایید
با توجه به مطالب ذکر شده ، اگر تمایل دارید که در زمینه تولید فرنچ فرایز سرمایه گذاری نمایید و از سود بسیار جذاب این پروژه  بهره‌مند گردید ، اصول ذیل را سرلوحه پروژه خود قرار دهید تا آینده پروژه خود را تضمین نمایید:

حداقل ظرفیت 2000 کیلوگرم محصول در ساعت

حداقل ظرفیت خط تولید شما میبایست ۲ تن محصول در ساعت باشد و قابلیت تولید محصول بصورت مداوم (۲۴ ساعته ) و هفت روز هفته (بدون خاموشی) را داشته‌ باشد. پس اجازه ندهید افرادی با هدف کسب سودهای مقطعی شما را ترغیب به خرید خط تولید خلال سیب با ظرفیتهای پایین و با هدف فروش به بازارهای محلی و محدود نمایند .

استفاده ازخطوط غیر استاندارد ممنوع

به هیچ عنوان از خطوط غیر استاندارد استفاده ننمایید زیرا هزینه های تولید بالایی دارند و محصولی بی کیفیت تولید مینمایند و خیلی زود فرسوده می‌شوند .

خرید دستگاه از شرکتهای گمنام ممنوع

از شرکتهای گمنام و افرادی که تنها بخاطر کسب سودهای مقطعی اقدام به ارائه تجهیزات غیر استاندارد تولید فرنچ فرایز نموده اند ، اقدام به خرید خط تولید ننمایید.

از خطوط فرنچ فرایز هلندی استفاده نمایید

هلندی ها بهترین سازندگان خطوط فرنچ فرایز میباشند پس شما هم از پیشرفته ترین و بروزترین خطوط تولید دنیا (ساخت کشور هلند)  استفاده نمایید تا بتوانید محصولی بسیار با کیفیت و صادرات محور تولید نمایید چرا که در بازار مصرف  فرنچ فرایز ، کیفیت حرف اول را میزند و علاوه بر این  ، سود طلایی تولید این محصول  در فروش به بازارهای صادراتی می باشد.

هاش براون

خط کامل تولید هاش براون Hash Browns 

قوانین طلایی

استفاده از پیشرفته ترین خطوط تولید و تولید محصولی بسیار با کیفیت با حداقل نیروی انسانی و حداقل مصرف انرژی و با حداکثر ظرفیت و تولید بصورت پیوسته (۲۴ ساعته) قوانین طلایی ماندگاری در این صنعت میباشند.

حتما مطالعه بفرمایید : مزایای سرمایه گذاری در پروژه تولید فرنچ فرایز

در این مقاله با مزایای سرمایه گذاری در پروژه تولید سیب زمینی نیمه آماده (French Fries Production Line) و همچنین ویژگیهای برخی از ماشین آلات تولید فرنچ فرایز بصورت خلاصه و مختصر آشنا خواهید شد. 

معرفی ماشین آلات اصلی خط تولید بصورت خلاصه و همچنین معرفی مزایای سرمایه گذاری در پروژه تولید فرنچ فرایز که قطعا شما را به این پروژه علاقه مند خواهد نمود.

برای ادامه لطفا کلیک نمایید

نظر شما در مورد این محتوا؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۲ رای