معرفی بهترین شرکتهای سازنده خط تولید فرنچ فرایز و سایر تجهیزات پروژه تولید خلال سیب زمینی

در این مقاله با بهترین شرکتهای سازنده خط تولید فرنچ فرایز (خلال سیب زمینی منجمد) آشنا خواهید شد..
فرنچ فرایزشرکتهای سازنده خط تولید فرنچ فرایز

شرکت تامرز هلند TUMMERS

سازنده ماشین آلات فرآوری سیب زمینی از حدود 50 سال پیش و یکی از بهترین شرکتهای سازنده خط تولید فرنچ فرایز

WWW.TUMMERS.NL

از سال 1976

شرکت تامرز یکی از بهترین سازندگان خط تولید فرنچ فرایز میباشد. شرکت تامرز در سال 1976 در کشور هلند تاسیس گردید و از آن زمان تا به امروز بعنوان یک سازنده معتبر و پیشرو در زمینه طراحی و ساخت و ارائه ماشین آلات و خطوط کامل فرآوری سیب زمینی و سبزیجات فعالیت می نماید .در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 100 متخصص وکارشناس بوده و دارای دو شرکت زیر مجموعه و چندین شعبه و دفتر نمایندگی در سرتاسر جهان می باشد. ثبت چندین مورد اختراع و نوآوری ، بکارگیری تکنولوژی روز دنیا وکیفیت بالای ماشین آلات و خطوط تولید و خدمات پس از فروش مستمر ، تامرز را به یک برند بنام و پیشتاز در این صنعت تبدیل نموده است. شرکت تامرز با سالها تجربه بطور تخصصی در زمینه طراحی ، ساخت ، ارائه ، نصب ، آموزش و مدیریت پروژه ها و خطوط پیشرفته فرآوری سیب زمینی از جمله خطوط کامل و تمام اتوماتیک تولید سیب زمینی فرنچ فرایز (سیب زمینی خلال شده و نیمه سرخ شده و منجمد) ، تولید پوره ( فلیک ) سیب زمینی ، تولید نشاسته سیب زمینی ، شستشو و سورتینگ سیب زمینی فعالیت می نماید.شرکتهای سازنده خط تولید فرنچ فرایز
 

شرکت روزنکویست سوئد ROSENQVISTS

سازنده ماشین آلات فرآوری سیب زمینی با بیش از 100 سال تجربه

WWW.ROSENQVISTS.COM

از سال 1950

شرکت روزنکویست واقع در کشور سوئد یکی از سازندگان معتبر و پیشرو در زمینه طراحی و ساخت و ارائه ماشین آلات و خطوط کامل و تمام اتوماتیک تولید انواع خلال سیب زمینی ( فرنچ فرایز ) چیپس سیب زمینی و انواع اسنک می باشد .این شرکت با بیش از 40 سال سابقه و با داشتن متخصصان وکارشناسان بسیار با تجربه در قسمت طراحی ، توسعه ، نصب و راه اندازی و بهینه سازی فرایند تولید ، مجموعا 250 سال تجربه ارزشمند را بکار گرفته است تا پروژه هایی موفق را اجرا نماید. در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان معتبر فرنچ فرایز چیپس و اسنک در سرتاسر دنیا از ماشین آلات ساخت این شرکت در تولید محصولات خود استفاده می نمایند. لازم به ذکر است شرکت روزنکویست بهترین سازنده دستگاههای فر و درایر فرنچ فرایز در دنیا میباشد.شرکتهای سازنده خط تولید فرنچ فرایز

شرکت اومنیونت هلند OMNIVENT

سازنده تجهیزات و خطوط کامل انبار نگهداری سیب زمینی و پیاز

WWW.OMNIVENT.NL

از سال 1960

شرکت اومنیونت در سال 1960 در کشور هلند تاسیس گردید و از آن زمان تا به امروز بعنوان یک سازنده معتبر و پیشرو در زمینه طراحی ، ساخت و راه اندازی انبارهای هوشمند نگهداری سیب زمینی و پیاز فعالیت می نماید. این شرکت از مرحله طراحی انبار تا ساخت ، نصب و راه اندازی تجهیزات و خدمات پس از فروش ، همراه شما می باشد. شرکت اومنیونت همچنین با در اختیار داشتن آکادمی تحقیقات در زمینه سیب زمینی در رابطه با آموزش راهکارهای نگهداری سیب زمینی و پیاز برای زمانهای طولانی ، به مشتریان خود خدمات آموزشی ارائه مینماید. شرکت اومنیونت با بیش از 60 سال سابقه موفق در زمینه طراحی ، توسعه و نصب سیستمهای تهویه و تهویه مطبوع دارای بیش از 40 کارمند و متخصص بوده و این امکان را دارد که با ارائه انواع راه حلهای ویژه و کارامد جهت پروژه های ذخیره سازی ،شما را از مرحله طرح و ایده تا اجرا و بهره برداری همراهی نماید. این شرکت هم اکنون با بیش از 10 مدیر فروش منطقه ای و شبکه ای گسترده از نمایندگان و فروشندگان در بیش از 40 کشور جهان فعالیت داشته و سالانه بین 150 تا 200 پروژه اجرا مینماید. 

شرکت بیلسما هرکولس هلند BIJLSMA HERCULES

سازنده تجهیزات دریافت ، خاک گیری ، تخلیه ، سورتینگ و بسته بندی سیب زمینی و پیاز

WWW.BIJLSMAHERCULES.COM

از سال 1938

شرکت Bijlsma Hercules در سال 1938 در کشور هلند تاسیس گردید و از آن زمان تا به امروز بعنوان یک سازنده معتبر و پیشرو در زمینه طراحی و ساخت و ارائه ماشین آلات و خطوط کامل دریافت ، تخلیه ، سورتینگ و  بسته بندی سیب زمینی ، پیاز و محصولات مشابه فعالیت می نماید .این شرکت در شهر Franeker واقع گردیده که یکی از مراکز مهم تولید سیب زمینی در هلند میباشد . هم اکنون ماشین آلات این شرکت در سرتاسر جهان در حال کار می باشد و کیفیت و کارایی این ماشین آلات برای کاربران آن به اثبات رسیده است. این شرکت با سالها تجربه بطور تخصصی در زمینه طراحی ، ساخت ، ارائه ، نصب ، آموزش و مدیریت پروژه ها و خطوط پیشرفته سورتینگ ، خاک گیری و بسته بندی سیب زمینی و پیاز فعالیت می نماید.

شرکت وی اچ هلند VH

سازنده تجهیزات و خطوط کامل بسته بندی خلال سیب زمینی منجمد (فرنچ فرایز)

WWW.VHNL.COM

از سال 1998

شرکت VH در سال 1998 در کشور هلند تاسیس گردید و از آن زمان تا به امروز بعنوان یک سازنده معتبر و پیشرو در زمینه طراحی و ساخت و ارائه ماشین آلات و خطوط کامل بسته بندی محصولات منجمد از جمله خلال سیب زمینی ( فرنچ فرایز ) فعالیت می نماید . لازم به ذکر است که شرکتهای انگشت شماری در دنیا دارای تکنولوژی ساخت دستگاه یسته بندی مخصوص محصولات منحمد میباشند. این شرکت در شهر Weert واقع گردیده است. هم اکنون ماشین آلات این شرکت در معتبرترین کارخانه های فرنچ فرایز دنیا در حال کار می باشند و کیفیت و کارایی این ماشین آلات برای کاربران آن به اثبات رسیده است. 

آیا مقاله راهنمای احداث کارخانه فرنچ فرایز  را خوانده اید ؟

در این مقاله با پروژه تولید سیب زمینی نیمه آماده (French Fries Production Line) ، محصول خلال سیب زمینی ، ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز و همچنین فرآیند تولید این محصول آشنا خواهید شد. 

این مقاله با هدف آشنایی سرمایه گذاران محترم و علاقه مندان به احداث کارخانه تولید سیب زمینی نیمه آماده تهیه گردیده است . لازم به ذکر است که در حال حاضر کارخانه فرنچ فرایز پرسودترین و یا حداقل یکی از پرسودترین پروژه های تولیدی میباشد.  پس از مطالعه کامل این مقاله ، جهت استعلام قیمت ماشین آلات این پروژه و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان و یا هرگونه سوال در زمینه احداث کارخانه فرنچ فرایز و خرید خط تولید سیب زمینی نیمه آماده و یا سایر کارخانجات و خطوط فرآوری سیب زمینی ، میتوانید با ما تماس بگیرید. خطوط فرنچ فرایز ارائه شده توسط این شرکت تماما اتوماتیک ، پیوسته و ساخت  شرکت تامرز از کشور هلند میباشد.

برای ادامه لطفا کلیک نمایید

فیلم ها ، عکس ها و مطالب آموزشی بیشتر در صفحه اینستاگرام ما

نظر شما در مورد این محتوا؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۲ رای